tjugosjunde i andra

Visste du att jag fortfarande tappar andan ibland? att mina flashbacks kommer oftare i vissa perioder?
Jag vill inte ha det så, jag vill inte det. Jag önskar att du inte förstörde mitt liv.

Jag förstår inte hur en människa kan vara så jävla grym. Jag gick igenom mitt livs värsta händelse, men jag gjorde det, för dig, och sen . och sen var du omänsklig. din jävla fucking idiot.

Jag är så över dig, problemet är att du svek mig när jag behövde dig som mest, och jag är inte över det sveket. Du förstörde mitt liv. jag hatar dig, jag hoppas att jag aldrig mer behöver se dig, att jag aldrig mer behöver höra din röst. Jag hatar dig så jävla djupt och du förstörde mig. jag hatar dig, jag vill slå dig, jag vill bita dig jag vill sparka dig i magen jag vill förstöra dig lika mycket som du förstörde mig.

Du är omogen, du lämnade en hel situation till mig, ett jävligt stort beslut, din jävel. du behandlade mig som skit. jag hatar dig.

Det har gått nio månader och jag vill bara slå dig. Jag vill skrika mig hes i ditt öra..


Jag önskar att jag slapp denna jävla smärtan, jag önskar att jag slapp hata dig så jag inte behövde tänka på dig.

jag ångrar mig varje dag, varje sekund, jag skulle kunna byta nu. nu nu nu.


Kommentarer
Postat av: angee

:((( han är en idiot! och kommer alltid att vara en, det jävla svinet!

jag kommer alltid att finnas vid din sida, johanna. vare sig du behöver mig eller inte, vill inte att du ska behöva må såhär.

<33

2009-02-27 @ 23:15:01
URL: http://angeebanan.blogg.se/
Postat av: Matilda

förstår att tanken inte vill försvinna ur huvudet, men försök tänka positivt på det :) att det var i det förflutna och att du har börjat ett nytt kapitel nu... om du har det svårt kan du alltid snacka med mig, jag stöttar mer än gärna <3<3

2009-02-28 @ 00:35:11
URL: http://tiltawn.blogg.se/
Postat av: lou,

jag vill typ döda honom för vad han gjorde mot dig! gah, jag blir så arg. jag vill inte att han ska förstöra för dig mer! JAG FINNS ALLTID HÄR! <3

2009-03-03 @ 12:59:03
URL: http://lou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0